Thursday, February 18, 2010

lima belas.

begitu sekian lama menyepi hanya muncul jua.hehe.oh mesti org yang stalker page aku nie tertanya tanya kenapa tak letak comment box atau shout box atau cbox atay se- box sedengannya.

1) orang yang selalu menyemak dekat box tuh mesti lah minah nie.

2) orang yang tak dikenali atau tak mahu dikenali akan tetiba turut serta.eh,mana nama?

3) tak sempat nk balas comment korang tuh,aku pemalas.

4) ohh,nnti tk pasal2 kena sound update blog.( padahal selalu wat kat blog org,so padan lah muke sapa yg kena eh)

5) tak perlu lah bg bnyk alasan,yg penting nyeh mmg malas nk letak n lupe dah mcm nak setting blog nie.

ps : dasyat lah lin ko amik cuti mc,aku tkyh gune mc.ponteng jeh.haha

1 comment:

  1. aku da agak da mesti nama aku yg naik punye.haih!:P

    tok rujukan no dua tu aku mcm tahu je sapa.hehe :)

    ReplyDelete